• Ošetrenie trvá15 min.

• Do spoločnosti môžete ísť: ihneď

• Práceschopnosť: 0

• Šport: ihneď

• Výsledok sa dostaví: ihneď/postupne sa vyvíja

Kryoterapia je kombinácia modernej medicíny s alternatívnou liečbou. Celotelová i lokálna kryoterapia si našla svoje uplatnenie nielen pri rehabilitáciách, zmierňovaní či odstraňovaní následkov chorôb, ale v súčasnosti je vyhľadávaná aj aktívnymi športovcami a ľuďmi, ktorí udržiavajú svoju kondíciu a zdravie. Pozitívne účinky kryoterapie vám ponúkame v našej špecializovanej kryokomore v AquaCity Poprad. Okrem celotelovej kryoterapie vykonávame aj lokálnu kryoterapiu.

Lokálna kryoterapia

Lokálna kryoterapia sa s úspechom využíva v športovom lekárstve, pri liečbe rôznych ochorení a úrazov, aplikovaním chladu priamo na postihnuté miesto.
Lokálne pôsobenie schladeného vzduchu sa s úspechom využíva v športovom lekárstve, pomáha liečiť a odstraňovať následky úrazov, vyvrtnutia, otĺčenia, pretrénovania, hematómy, svalové spazmy a jazvy. Povzbudzuje cievy, pôsobí proti bolesti a napomáha pri liečbe zdĺhavých ochorení. Pomáha pri liečbe úrazov pohybového ústrojenstva, zlomením, vytknutia, vykĺbenín a natrhnutí šliach a svalov, reumatizmu, popálenín a rôznych degeneratívnych a zápalových zmien, sklerózy multiplex a zápalov kĺbov. Výsledkom pravidelnej liečby lokálnou kryoterapiou je rýchlejšie hojenie zranení, odstránenie následku zápalov a zmenšenie opuchov. Lokálnu kryoterapiu je možné kombinovať s celkovou kryoterapiou.
Metódu celotelovej chladovej regenerácie môže človek ľubovoľne absolvovať po celý život a upevňovať si tak zdravie a skvalitňovať svoj život neobmedzene.

Máte záujem o Lokálna kryoterapia?
Napíšte nám!

Záujem o výkon - interklinik

• Osobné údaje z tohto formulára bude spracúvať prevádzkovateľ: INTERKLINIK CHIR s. r. o., so sídlom Einsteinova 7, 851 01 Bratislava, Slovenská republika, IČO: 44 551 002, a to na účel poskytnutia informácií o službách a produktoch kliník v sieti InterKlinik. Predmetné osobné údaje bude prevádzkovateľ spracúvať na základe oprávneného záujmu a na predmetný účel môžu byť podľa potreby poskytnuté aj niektorým klinikám v sieti InterKlinik. Viac informácií k spracúvaniu a k ochrane osobných údajov, ako aj informácie ohľadom Vašich práv, nájdete na tomto linku.