• pery

Celotelová kryoterapia

• Ošetrenie trvá30 - 45 min.

• Do spoločnosti môžete ísť: ihneď

• Práceschopnosť: 0

• Šport: ihneď

• Výsledok sa dostaví: ihneď/postupne sa vyvíja

Celotelová kryoterapia

Kryoterapia je liečebná a rehabilitačná metóda, ktorej dejiny sa datujú do 70. – 80.tych rokov minulého storočia. Procedúra zahŕňa maximálne trojminútový pobyt v komore s priemernou teplotou –120 °C, za ktorým nasleduje intenzívne cvičenie – Kinezoterapia. Pobyt v tejto komore pod lekárskym dohľadom stimuluje prirodzenú tvorbu enzýmov a hormónov, podporujúcich uzdravenie a vo vašom tele dokáže „naštartovať“ samoliečbu a regeneráciu.
Žite zdravo, cíťte sa mlado, cíťte sa fit

Priebeh kryoterapie

Kryoterapia je absolútne bezpečná, vstupu do predkomory a kryokomory predchádza lekárske vyšetrenie, ktoré na základe informácií o zdravotnom stave pacienta, odporučí vhodnosť, alebo nevhodnosť tejto terapie.

Po príchode do kryocentra dostanú hostia suché bavlnené tričko, krátke nohavice, čelenku, rukavice, ponožky, dreváky a masku na nos a ústa. Časti kože musia byť kvôli spomenutej stimulácii receptorov odkryté.  Predprípravou je vstup do adaptačnej komory, s teplotou –60 °C s dĺžkou približne 30 sekúnd. Nasleduje vstup cez vnútorné prechodové dvere do hlavnej kryokomory, kde teplota dosahuje –120 °C a kde sú hostia po celý čas v pohybe, bez kontaktu s pokožkou. Teplota v kryokomore je nízka vďaka tomu, že je tam nulová vlhkosť a návštevník chlad intenzívne necíti. Po dvoch, maximálne troch minútach sa vychádza von cez adaptačnú komoru, aby sa organizmus prispôsobil zmene teploty. Po opustení komory sa 20 minút venujú intenzívnemu cvičeniu. Hostia môžu priestor kryokomory opustiť kedykoľvek počas procedúry. Počas celej kúry sú pacienti v priamom vizuálnom kontakte s obsluhujúcim personálom cez okno komory.  Chlad spôsobuje v ľudskom tele stiahnutie ciev. Následne po pobyte v teple, eventuálne po zahriatí organizmu, dochádza naopak k ich masívnemu roztiahnutiu. Tento jav možné vidieť v bežnom živote sčervenaním pokožky v chlade.

Koľko procedúr sa odporúča absolvovať?

Aby účinok bol dlhodobý, odporúča sa absolvovať minimálne 7 -10 procedúr za sebou, jeden až dvakrát ročne. Väčšina návštevníkov však pocíti pozitívne účinky kryoterapie už po prvom vstupe do kryokomory.

Vynikajúce výsledky pri týchto diagnózach.

• zápalové ochorenia pohybového aparátu (reumatoidná artritída, reumatická horúčka)
  • degeneratívne ochorenia kĺbov a chrbtice (artrózy), ochorenia medzistavcových platničiek, bolesti chrbtice, reumatické ochorenia, dna
  • skleróza multiplex
  • zmeny svalov, kĺbov a šliach po úrazoch (kontúzie, hematómy a podobne)
  • parézy, spastické kontraktúry v oblasti končatín
  • primárna a sekundárna osteoporóza, artritídy a artrózy
  • fibromyalgie (bolesti mäkkého tkaniva pri kĺboch)
  • celulitída, ťažkosti pri menopauze
  • prvotné a druhotné zápalové zmeny
  • Alzheimerova a Parkinsonova choroba, stavy po mozgovej obrne, degeneratívne zmeny v dôsledku poruchy motoriky nervov
  • psoriáza, dermatitída, ekzémy, lupienka, príznaky migrény a depresie, erektilná disfunkcia, nespavosť a chronická únava
Máte záujem o Celotelová kryoterapia?
Napíšte nám!

Záujem o výkon - interklinik

• Osobné údaje z tohto formulára bude spracúvať prevádzkovateľ: INTERKLINIK CHIR s. r. o., so sídlom Einsteinova 7, 851 01 Bratislava, Slovenská republika, IČO: 44 551 002, a to na účel poskytnutia informácií o službách a produktoch kliník v sieti InterKlinik. Predmetné osobné údaje bude prevádzkovateľ spracúvať na základe oprávneného záujmu a na predmetný účel môžu byť podľa potreby poskytnuté aj niektorým klinikám v sieti InterKlinik. Viac informácií k spracúvaniu a k ochrane osobných údajov, ako aj informácie ohľadom Vašich práv, nájdete na tomto linku.